כיצד בינה מלאכותית משפרת שירותי לקוחות דיגיטליים בישראל

כיצד בינה מלאכותית משפרת שירותי לקוחות דיגיטליים בישראל

בינה מלאכותית משפרת את שירותי הלקוחות הדיגיטליים בישראל באמצעות פלטפורמות מתקדמות כמו Amdocs בשיתוף Microsoft. הפלטפורמות משתמשות בבינה מלאכותית ייעודית לטלקום להענקת חוויות מכירה, שירות ומסחר משולבות ומותאמות אישית, ומשפרות משמעותית את שביעות רצון הלקוחות ויעילות הפעילות.

בישראל, השימוש בבינה מלאכותית מחולל מהפכה בשירותי הלקוחות הדיגיטליים באמצעות פלטפורמות חדשניות ואינטגרטיביות. למשל, החברה Amdocs בשיתוף עם Microsoft פיתחו פלטפורמה ייעודית לענף התקשורת שמשתמשת ב-Agentic AI וב-Copilots המותאמים לתעשיית הטלקום. הפלטפורמה מאפשרת חוויות מכירה, מסחר ושירות משולבות, במקביל לטיפול יעיל ואוטונומי בלקוח.

הודות לשילוב של סוכנים אוטונומיים המוטמעים בתוך הפלטפורמה, ניתן להעניק פתרון כוללני לשירות לקוחות הן ללקוחות פרטיים (B2C) והן ללקוחות עסקיים (B2B), תוך שיפור משמעותי בזמן מענה, בירידה בזמנים לטיפול בפניות, ועלייה באחוזי פתרון בשיחה הראשונה. מערכת זו מנצלת בינה מלאכותית שפותחה במיוחד עבור תחום התקשורת, מה שמאפשר דיוק וחיסכון בעלויות בהשוואה למודלים גנריים.

לדוגמה, ספקית טלקום מובילה בפיליפינים (PLDT) אימצה את הפלטפורמה לקבלת שירות לקוחות מתקדמת, וזכתה לשיפור מהותי בניהול מקרים, קיצור זמן הטיפול בתקלות והעלאת רמת שביעות הרצון של הלקוחות והעובדים כאחד. שותפות זו מדגימה את הפוטנציאל של בינה מלאכותית פורצת דרך לשפר את חווית הלקוח ואת היעילות התפעולית בתעשייה.

השירותים המתקדמים האלו מאפשרים לפלטפורמות בינה מלאכותית בישראל להיות פרואקטיביות ולספק חוויות מותאמות אישית ברמה גבוהה, תוך שמירה על אינטגרציה מלאה עם מערכות קיימות ולא דורשות החלפה יקרה של התשתיות הקיימות. כך, חברות תקשורת של לוקחות דיגיטליים יכולות להשיג יתרון תחרותי אמיתי בשוק.

למידע נוסף תוכלו לקרוא במקור הבא: Telecoms.com – Telco CX, Upgraded.

שתפו את הכתבה
תמונה של מערכת Tech Buzz
מערכת Tech Buzz

הבלוג שמתעדכן עם כל מה שחדש בטכנולוגיה. אנחנו כאן כדי לעשות סדר ברעש הדיגיטלי, עם תוכן עדכני, נגיש ומעניין בתחומים שמעצבים את העתיד. הצטרפו אלינו לעולם של חדשנות, כלים חכמים, מדריכים מקצועיים וכתבות שעושות טכנולוגיה פשוטה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים דומים
מדריך מפורט ושלבי הקמה פשוטים ומהירים לאפליקציית צ'אט מבוססת בינה מלאכותית בפייתון. המאמר כולל הסברים על סביבת העבודה, התקנת ספריות, קבלת מפתח API, יצירת ממשק Flask ו-HTML, טיפים לשיפור ותובנות לאבטחה. המדריך מתאים למתכנתים מתחילים ומתקדמים שרוצים להקים אפליקציה פונקציונלית תוך שעה.
במאמר זה נבחן את היתרונות והחסרונות של AI כמורה פרטי לעומת מורה אנושי, ונראה כיצד AI תומך בלמידה אך לא מחליף את הקשר האנושי והכישורים הקריטיים שהמורים האנושיים מביאים.
בשנת 2025 התקפות הסייבר מצד מדינות לאום התגברו משמעותית, עם דגש על תקיפות תשתיות קריטיות ושיבושים חריפים. תקיפת סייבר על חברת Cellcom הובילה להפסקות שירות ממושכות ומדגישה את הפגיעות של מערכות חיוניות. תחרות ההאקרים Pwn2Own ברלין 2025 הדגימה את האתגרים המתמשכים בשמירה על אבטחת מידע, עם פרסים בסך מעל מיליון דולר.
פיתוח אפליקציות בתחום הבריאות הדיגיטלית מתרחב במהירות, ומשלב טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית כדי לסייע בניהול מחלות כרוניות ובהנגשת טיפולים רפואיים. במאמר נסקור כיצד להיכנס לתחום ולמה חשוב לפתח אפליקציות בתחום הבריאות הדיגיטלית.