בישראל, השימוש בבינה מלאכותית מחולל מהפכה בשירותי הלקוחות הדיגיטליים באמצעות פלטפורמות חדשניות ואינטגרטיביות. למשל, החברה Amdocs בשיתוף עם Microsoft פיתחו פלטפורמה ייעודית לענף התקשורת שמשתמשת ב-Agentic AI וב-Copilots המותאמים לתעשיית הטלקום. הפלטפורמה מאפשרת חוויות מכירה, מסחר ושירות משולבות, במקביל לטיפול יעיל ואוטונומי בלקוח.
הודות לשילוב של סוכנים אוטונומיים המוטמעים בתוך הפלטפורמה, ניתן להעניק פתרון כוללני לשירות לקוחות הן ללקוחות פרטיים (B2C) והן ללקוחות עסקיים (B2B), תוך שיפור משמעותי בזמן מענה, בירידה בזמנים לטיפול בפניות, ועלייה באחוזי פתרון בשיחה הראשונה. מערכת זו מנצלת בינה מלאכותית שפותחה במיוחד עבור תחום התקשורת, מה שמאפשר דיוק וחיסכון בעלויות בהשוואה למודלים גנריים.
לדוגמה, ספקית טלקום מובילה בפיליפינים (PLDT) אימצה את הפלטפורמה לקבלת שירות לקוחות מתקדמת, וזכתה לשיפור מהותי בניהול מקרים, קיצור זמן הטיפול בתקלות והעלאת רמת שביעות הרצון של הלקוחות והעובדים כאחד. שותפות זו מדגימה את הפוטנציאל של בינה מלאכותית פורצת דרך לשפר את חווית הלקוח ואת היעילות התפעולית בתעשייה.
השירותים המתקדמים האלו מאפשרים לפלטפורמות בינה מלאכותית בישראל להיות פרואקטיביות ולספק חוויות מותאמות אישית ברמה גבוהה, תוך שמירה על אינטגרציה מלאה עם מערכות קיימות ולא דורשות החלפה יקרה של התשתיות הקיימות. כך, חברות תקשורת של לוקחות דיגיטליים יכולות להשיג יתרון תחרותי אמיתי בשוק.
למידע נוסף תוכלו לקרוא במקור הבא: Telecoms.com – Telco CX, Upgraded.